طرح هادی روستایی در راستای تجدید حیات روستاها است

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: طرح هادی روستایی در راستای احیا و تجدید حیات روستاها صورت می گیرد و عمران روستاها وظیفه ذاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

محمدرضا رضا فرح در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: توسعه همه جانبه و ایجاد ظرفیت های لازم جهت سرمایه گذاری های جدید در روستاها از نتایج طرح هادی روستایی است.

وی با بیان اینکه هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات زیست محیطی و عمومی و تامین عادلانه امکانات از دیگر مزایای این طرح است، اظهار داشت: در این طرح علاوه بر ساماندهی و اصلاح بافت موجود در روستا، میزان و مکان گسترش آن و نحوه استفاده از زمین برای کاربری های مختلف از قبیل مسکونی، تولیدی، تجاری و کشاورزی در قالب مصوبات طرح های ساماندهی فضا و سکونت‌گاه‌های روستایی تعیین می‌شود.

رضا فرح در پایان از تصویب 9 طرح هادی روستایی در شهرستان تفرش خبر داد و گفت: با تصویب طرح هادی در این روستاها، 219 خانوار با جمعیتی بالغ بر 729 نفر از مزایای مختلف این طرح ها بهره‌مند می گردند.

گفتنی است روستاهای دربر، مشهد بازرجان، قزلقاش، زاغر، هفتیان، کوک سیگرد، کوره، دیزک و محمدآباد، 9 روستای توابع شهرستان ساوه هستند که مورد تصویب طرح هادی قرار گرفته اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:30 | نویسنده : میثم اله وردی |